Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Αν ήταν όλα αλλιώς....


 Αν ήταν όλα αλλιώς....

Εγώ δεν θα ήμουν εδώ ...
Εσύ δεν θα ήσουν εκεί ...
Εμείς δεν θα ήμασταν έτσι...
Το κενό δεν θα ήταν τόσο σαρκοφάγο...
δεν θα μας κατασπάραζε και μετά δεν θα μας έφτυνε...
Κάπως αλλιώς τα φαντάστηκα.... κάπως αλλιώς μου ήρθανε...
ποτέ δεν έβλεπα τα σημάδια που κάνανε παρέλαση μπροστά
στα μάτια μου...
σχεδόν μου σφυρίζανε...!
Aλλά ποτέ δεν κατάλαβα, γιατί να γελάει κάποιος όταν κάνω όνειρα...?
Είναι κακό να αναπνέεις έστω κι έτσι?
Εκεί όλα ήταν όμορφα....
εκεί δακρύζαμε από χαρά ...
...από χαρά....
Δε μπορώ να πώ... την ένοιωσα.. και ακόμα θυμάμαι το πέρασμά της...
το άρωμά της....ακόμα νοιώθω τα μάτια μου υγρά......
είμαι σίγουρη πως τώρα βρίσκεται σε κάποιους που την έχουν μεγάλη ανάγκη...
...μεγαλύτερη ίσως απο'μένα..
Λυπάμαι για τις στιγμές που έχασα σκεπτόμενη,τι θα γινόταν αν ήταν όλα κάπως αλλιώς......
και αν ήταν αλλιώς....
εγώ πώς θα ήμουν....
μια άλλη...?




by
scissorhand

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου