Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Ένας..άλλος κόσμος ;







Παρακολουθούσε μαθήματα στο πιάνο απο τα 7 του χρόνια,
ιδιαίτερη – ξεχωριστή αγάπη αλλά..οχι έρωτας!
Ο Μύρωνας Στρατής φλέρταρε απο νωρίς με τη μουσική αλλά
ο μεγάλος έρωτας έρχεται στα 14 του χρόνια.
Η κλασσική και ηλεκτρική κιθάρα συνοδεύουν τα ροκ ακούσματα του
σε κάθε του βήμα.Τελείωσε τις σπουδές του πάνω σε αυτά, αλλά η
αγάπη του και το πάθος του για τη μουσική, ολοένα και μεγαλώνουν.
Απο το 1997 συμμετέχει ερασιτεχνικά σε συγκροτήματα, οι επιλογές και τα βήματα του τον οδηγούν στο πλαϊ γνωστών καλλιτεχνών όπως
ο Μάνος Ξυδούς, ο Φίλιππος Πλιάτσικας, η Ευριδίκη, οι Όναρ και πολλών άλλων.
Το 2006 κέρδισε τη τρίτη θέση στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με το τραγούδι «Τί ζητάς» σε δική του μουσική και ενορχήστρωση.
Το 2007 κυκλοφόρησε η πρώτη του δισκογραφική δουλειά με 12 τραγούδια, τίτλος του «Ιστός» αλλά αίσθηση προκάλεσε δυο χρόνια
αργότερα με το δεύτερο άλμπουμ του «Τώρα είμαι αλλιώς».
Τραγούδια που ακούστηκαν πολύ το «Πάνω απ’ολα», «Οχι εγω»,
«Πριν μας δει κανείς» και το «Η σκοτεινή μου πλευρά».
Τον Απρίλιο του 2011 επανέρχεται με το single «180 μοίρες», προπομπός της τρίτης του δισκογραφικής δουλειάς που τιτλοφορείται «Άλλος κόσμος». Το cd περιέχει 12 τραγούδια που κινούνται σε ροκ-ποπ ύφος καθώς και το «Η σκοτεινή μου πλεύρα» σε μια πιο..light εκτέλεση, μόνο με κιθάρα!
Ξεχωρίζουν ηδη τα δυνατά τραγούδια «180 μοίρες», «Μικρή μου αγάπη», «Αν με θέλεις» και «Σε θέλω εδω» καθώς επίσης και τα πιο μελωδικά - τρυφερά «Διπλά σ’αγαπώ», «Μη φοβάσαι», «Όσα κλείνεις μες στις λέξεις»

Καλή ακρόαση!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου